אחריות
תלתל ישראל שמה דגש על שווק מוצרים איכותיים ומקצועיים לשביעות רצון הלקוחות, ובפרט במוצרים המיובאים על ידינו מהחברה המובילה בעלת השם העולמי HSI PROFESSIONAL אשר הם נבנו ונוצרו במקצועיות ואיכותיות, בשימת לב גם על הדברים הקטנים להנאתכם ונוחיותכם, ואף נבדקו בתנאים קיצוניים בכדי לספק ללקוחות ביצועים ארוכי טווח ולהבטיח שימוש פורה ומוצלח גם בבית וגם בסלון העסקי, וכמובן, כאשר משתמשים כפי ההוראות שבמדריך המצורף למוצר.
ואם בכל זאת נתקלתם בפגם או בבעיה, תמיד תוכלו ליצור קשר עמנו דרך שירות הלקוחות, ובנוסף תינתן אחריות על המוצר כחלק מהשירות ללקוחותינו, וכדלהלן:
א. תקופת האחריות למוצרי החשמל HSI PROFESSIONAL היא למשך שנה ממועד הרכישה.
ב. האחריות הינה על כל תקלה במוצר הנובעת מפגם בחומרים או בהרכבת המכשיר שתימצא בתוך תקופת האחריות, שאז אנו מתחייבים לתקנו או להחליפו באחר, לפי שיקול דעתנו,. ובמידה והמוצר כבר לא קיים בשוק, נחליף אותו במוצר דומה או בדגם משופר יותר.
ג. ברכישת מוצרי תלתל ממשווקים או מאתרי אינטרנט שאינם פועלים באופן מורשה מטעם החברה, או לחילופין אם נרכשו במדינות אחרות, אין לחברה שום אחריות על מוצרים אלו.
ד. לצערנו לא נוכל לתת אחריות על תקלות שנוצרו מחמת נפילה או קבלת מכה, שימוש בלתי סביר, שימוש לא נכון, הזנחה, או תיקונים על ידי טכנאי בלתי מורשה.
ה. בעת החזרת המוצר לצורך תיקון והחלפה, יש לצרף את הפריטים הבאים: א. את המוצר בצירוף כל האביזרים השייכים לתקלה. ב. כתובת החזרה מלאה ומספר טלפון זמין בשעות היום. ג. פתק המתאר את הבעיה שחווית. ד. עותק של הקבלה על הקניה או הוכחה אחרת לרכישה, כדי לקבוע את סטטוס האחריות. ולשלוח לכתובת החברה: תלתל ישראל רח' נריה הנביא 20 בית שמש בתיאום עם שירות הלקוחות.
ו. בכדי להחזיר מוצר ע"מ לתקנו או להחליפו, על הלקוח לדאוג להביאו לשירות הלקוחות, וכן בסיום התיקון עליו לדאוג לקחתו, או לחילופין החברה תוכל לשלוח את המוצר חזרה ללקוח ע"י משלוחן, השירות כרוך בתשלום.
נ.ב. שום דבר בערבות זו אינו מגביל או משפיע באופן זה או אחר על זכויותיך החוקיות.
על כל שאלה נשמח לעמוד לשירותך בטלפון: 02-583-4333 ובאימייל sheru.taltal@gmail.com